Żuławskie Smaki

Żuławskie Smaki

czwartek, 31 marca 2016

Poznaj naszych dostawców! Kuchnia Halinki

- Gotowania nauczyła mnie moja mama. Musi być smacznie, tradycyjnie i z sercem. – wylicza Pani Halinka, gospodyni, która w zaciszu swojego domostwa tworzy kulinarne arcydzieła kuchni tradycyjnej.   


Moją specjalnością są pierogi. Jest mi bardzo miło, kiedy dostaję kolejne zamówienia z Żuławskich Smaków. Wiem wtedy, że moje pierogi smakują innym. Swoje dania zawsze przygotowuję w taki sposób, jakbym gotowała obiad dla własnej rodziny. Myślę, że to najważniejszy sekret domowej kuchni.


Przygotowywane przeze mnie dania nie zawierają konserwantów. Żuławskie Smaki dostarczają je zazwyczaj tego samego dnia, kiedy zostały przygotowane. Czasami dzień później. Dzięki temu potrawy zachowują swój świeży smak i aromat. Większość składników, których używam w swojej kuchni, pochodzi z naszego regionu – Żuław.


Do niedawna gotowałam tylko dla swojej rodziny, jednak z czasem przyjaciele i znajomi zaczęli prosić mnie o przygotowywanie moich potraw na różnego rodzaju uroczystości i nie tylko. Nim się obejrzałam, zamówień na moje dania było tak wiele, że musiałam zacząć zapisywać je w zeszycie!  Za namową rodziny zdecydowałam się przyłączyć do Żuławskich Smaków. Mam nadzieje, że moja domowa kuchnia pomaga tym, którzy chcieliby odżywiać się zdrowo i tradycyjnie, ale nie mają czasu na samodzielne gotowanie obiadów.


Pozdrawiam wszystkich miłośników Żuławskich Smaków! Smacznego, Kochani!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz